tisdag 15 mars 2011

tålamod. not my thong (hihi)

asså, så himla rolig rubbe! jag ba "thong" men menar ju såklart "thing". iaf, skulle bara slå ihjäl lite tid medan miss baglady svarar på mitt mail på fejsbox (hon är slow (slow på tyska? sehr langsam kanske?). jag ba trycker uppdatera så där hysteriskt, ni vet ungefär som man gör när man ska öppna internet och datorn hänger sig och man ba *klick-klick-klick-KLICK-KLIIIIIICK* och sen ba sitter man där med sjuttiofem öppnade fönster. alltså, nu händer ju aldrig det mig längre eftersom jag har MAC (hearty!). men jag minns ju hur det var.

nu borde hon va klar. hej hej!

2 kommentarer:

Christel sa...

Haha. Hur kan man inte bli glad av ett sånt inlägg? Det roliga är att du skriver som du förmodligen tänker och talar. Jag tänker och talar ungefär som du men skriver det sällan. Det kanske man borde. Skojsigare så ju!

emster sa...

christel: tack. jo jag pratar nog sådär. och är ÄNNU roligare IRL. tänk dig!! *ödmjuk*