torsdag 24 mars 2011

Den andra kvinnan

han ringde, bara lite sådär "hipp som happ" och ba "tar bilen till jobbet resten av tiden innan riga" och jag ba "eh, why?" och han ba "onödigt att köpa busskort, det är ju bara två veckor tills jag drar". *casual/obrydd*. sen avslutade han med ett "okej, lover. måste jobba nu, ses sen. hej hej" och jag sitter kvar här och stirrar dumt på mobilen och kan inte fatta tiden!

Riga: om två veckor är du min ärkefiende, min egen Lex Luthor. Om två veckor är du den andra kvinnan. Riga: It's on! It's so fkn on!

7 kommentarer:

S.W sa...

Ouch. Inte kul.
Kram!

emster sa...

:-) Åh!! Tack

Anonym sa...

dumma riga. du får hänga med mig any given day, det vet du. vi måste dessutom träffas redan nästa vecka.

emster sa...

ja hurra!

du kanske kan komma hit ngn rigakväll och hålla mig sällis? PUSS!

Miss Baglady sa...

jaa jaa. just say when.

emster sa...

when!

närå. men när tar vi den där promenaden?

Anonym sa...

Nu har jag ju inte en jäla aning om vars jobbet är, men är det inte så att det är bekostat med vissa kostnader med att köra bil så? Parkering? Bensin? och sånt. Luktar LATHET!!!!!!!!!!!!!!