onsdag 30 mars 2011

Hann typ noll grejer på dagens lista MEN...

Har fixat nytt pass, WOHO! Alltså jag bor löjligt nära passexpeditionen men ändå har jag dragit mig för det. En kompis kom förbi idag och ba "jag ska göra pass, vill du fika under tiden jag väntar?" och jag ba "Jag måste också fixa pass!" Så smidigt: åkte snålskjuts på hennes nummerlapp. Mkt nöjd! Va så där jobbig tjej och krävde nytt kort efter att ha inspekterat det första. Såg ut som haschpundare. Killen i kassan ba "Okej, stå still, se 'neutral' ut". Eh, I don't do 'neutral'. Såg ännu mer vansinnig ut på kort två. Som en riktigt nedgången heroinmissbrukare med ringar under ögonen OCH (lite oväntat) alkoholplufsiga kinder. Fick inse att jag är inte snyggare än så här. BUHU! Så jag ba "men okej då!" *fräser* och han i kassan ba "det blir fyrahundra kronor tack".

Löpet imorgon: NARKOMAN RÅNAD AV POLISEN!

Inga kommentarer: