måndag 28 mars 2011

I heart mig själv/mina Sthlm-kunskaper

Älskar när Jäl ringer mig och behöver lotsas gnm Sthlm. Han ba "var är jag?" *lost lantis* och jag ba "men om du går höger och sen vänster och sen tar tre hoppsasteg och efter två skutt gör du en piruett, då ser du en Icabutik och då är du nästan nära!" och han ba *lyder/kommer rätt*! I friggin love it! Älskar att jag får förklara för en gångs skull. Mkt roligare än när han ska berätta för mig om våra lån/räkningar/hur mkt bilen kostar etc etc. Man ba "Men jag vill inte!"

Ps. Våra räkningar är under kontroll men vi köper mat för "sinnessjuka summor varje månad".

Ps 2. Man kan inte bara säga "Ja, jag förstår att vi måste spara" och sen ändå gå in på HM och köpa nya kläder. Det är inte rätt.

4 kommentarer:

Ylva sa...

Vad menar du? Det måste väl anses som sparande att handla på H&M? Tänk så dyrt om du handlat ngn annanstans!? :)

emster sa...

exakt!

inte skyldig sa...

Ååååh! HÅÅÅÅÅEEEEEEMLÄNGTAN!

emster sa...

snart är det komsi hemsi på dig!