onsdag 23 mars 2011

saker mamma och pappa borde göra på landet (speciellt nu eftersom jag kommer hänga där en del under Rigaperioden)

  • öppen spis i vardagsrummet
  • ta ner den jävla vävstolen från vinden (där JAG sover)
  • rensa på den proppfulla vinden (där JAG sover)
  • starta vinkällare i källaren
  • fixa duschen så att det slutar prutta ut vatten/kommer inget vatten/kommer massa vatten/pruttar i rören
  • ny toasits så man slipper den kalla i typ porslin eller vad det är
  • skaffa gasolsvamp (ni vet en sån där värmegreja de har på uteserveringar) till balkongen
  • barnsäkra balkongen (dvs fixa staketet så dejan inte kan krypa ut och trilla ner), mkt mkt viktigt
  • bygga gästhus till mig så jag slipper sova i vävstolen
  • badtunna på tomten. inkl kalla öl som står redo att förtäras.
snälla söta rara mamma, pappa kan ni fixa? *hundögon*

ps. jäl och dejan håller med. dejan säger också att hon vill lägga till en gunga på listan.

1 kommentar:

Anonym sa...

gör det själv din bortskämmda snorunge