måndag 28 mars 2011

en annan konstig sak

En annan märklig grej är att om man letar efter ngt och absolut inte kan hitta det och man ba "jag tänker inte köpa nytt" *obstinat*, då kommer man ju aldrig att hitta. Det är universums lag om alltings jävlighet. Men som ni vet är ju jag smartare än universum. Jag ba förlägger - inte tappar bort - vigselringen och är så listig att jag köper billig, kool ring från Afroart. Endast 69 pix.

OCH NU HAR JAG HITTAT VIGSELRINGEN!

HAHA, in your face universum! Är så friggin clever att det är helt osannolikt!

Ps. Den var i sovrummet och egentligen var det Jäl som hittade. Men bara efter att jag tipsat honom att den förmodligen var på golvet i sovrummet (vi har sjukt litet och trångt sovrum) eller i dammsugaren. Jäl kröp in under sängen och vips, där var den!

Ps2. Man ba "Hörrudu Rut, vi måste snacka...!"

Inga kommentarer: