söndag 6 mars 2011

ROMA!

HURRA! Vi är bjudna på bröllop i Rom i augusti. Jag ÄLSKAR utomlandsbröllisar. Då får man ju liksom en semester på köpet! Cirka en sekund efter att vi fått inbjudan ringde jag mamma och ba "Eh-eh-eh-eh" *flämtar i luren* och hon ba "Hallå? Hallå?" och jag ba "Augusti. Landet. Du ba. Eh. Daisy. Flämt, flämt, flämt". Sen ba *andas lugnt* och mamma ba "Hallå? Det är nog dålig täckning. Jag hör dig så konstigt..."

I alla fall! Nu är det bestämt. Mamma och pappa ska passa Dejan ett par nätter (oh lord, kommer sakny ihjäl mig) medan jag och Jäl åker på bröllis i ROM!

Jag och Jäl i Rom på bröllis!

VUXENSEMESTER FTW!

4 kommentarer:

karro sa...

Åh, vad härligt!!

emve sa...

Lyxigt!

Eva sa...

Nice! Då får du uppleva det som vi fick göra på ditt fina bröllop i NY =)

emster sa...

Ska bli friggin awesome!