tisdag 1 mars 2011

Känner på bloggen, känner på fejsbox, känner irl

Världen krymper, folk kommer närmare varandra med hjälp av dagens teknologi etc etc. Kanske låter som svammel/dravel. Men det är ju sant. Och så himla roligt. Man ba "hihi, jag vet att hon är Underlandet. Det är det inte alla som vet!" Man ba HAR HEMLISAR!

Andra bloggisar jag känner på fejsbox:

  • Felicitas. Kände henne från början irl. Hon va ihop med en kompis till mig. Hon var även den som sa till mig "menåh, det är inte alls töntigt att blogga". Så jag ba *fixa bloggy*
  • Miss Baglady Känner numera även irl. Väldigt cool.
  • Sofy Gnm Felicitas, träffat irl.
  • Mela Gnm Felicitas, träffat irl.
  • Åsas träning Gnm Felicitas, träffat irl.
  • Mirijam Träffat irl, druckit öl, fikat. såna grejsimojs.
  • Katta Träffat irl, se ovan.
  • Karin Träffat irl, se ovan.
  • Linn Känner numera irl, går bokkurs tillsammans. Vi har även blivit vinfulla några ggr.
  • Inte skyldig Hon ba stalkade upp mig!
  • Underlandet Har jag ju redan berättat. Men hon ba också stalkade upp mig. Jag mkt eftertraktad kompis på fejsbox!
  • Glitterflickan Vi har gått i samma klass. Jag har varit hemma hos henne. Hon hade knark på väggen.
  • Tehataren Har träffat irl, lunchat och så.
Känner nästan på fejsbox:
30+ Eller alltså, jag har mailat med hans fru. Har även sett hans profilbild. Addade inte. Inte för att det var ngt fel på bilden eller så. Men alltså, jag tror han vill vara hemlig. Dessutom skulle han störa ihjäl sig på mina uppdateringar. Hm, när jag tänker efter hade jag kunnat bli en bra källa till hatfulla blogginlägg för Farbror Plusset.

Jag har även stalkat upp Play as if, skickat iväg vänförfrågan. Men hon har inte svarat. Än.

21 kommentarer:

S.W sa...

Åh åh åh, vill också stalka dig på facebook. Skulle inte bli irriterad på dina statusuppdateringar, bara glad. *lovar*

S.W sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Underlandet sa...

Wohoooo! FB-vänskap is the shit!

emster sa...

SW: HAHA! Mina statusuppdateringar är faktiskt väldigt loliga!

Underlandet: YAY! fb-friends fo eva!

A. sa...

Du har ju dessutom varit matchmaker och blinddejt setter-upper åt mig... :-) Krävs att jag omnämns.

emster sa...

det har du rätt i. men du har slutat blogga. *straffar*

inte skyldig sa...

Ah meh! Måste jag vara stalkaren? Va? Jag låter ju knäppo.

Felicitas sa...

hihi! bästa beslutet evva ellerhurellerhuellerhuuuur?!! :)

Felicitas sa...

bästa beslutet evva ellerhurellerhurellerhuuuur?!! :)

Josefine sa...

Men vad är det här!!!?? Det är 0 personer (eller vänta 1!) som stalkat upp mig. Konstigt. Mycket konstigt.

Anonym sa...

meen ååh jag vill också bli stalkad av inte skyldig. hur gör man?

Play as if there's no tomorrow sa...

Nu har jag svarat ju! Vill SÅ KLART vara fejsboxkompis med KOOLASTE katten i stan.

emve sa...

Åh jag fick genast lust att fejan-stalka men vet inte ens var jag ska börja.

emster sa...

Inte skyldig: du låter göllig!

felicitas: ja, efter att bli ihop med jäly och skaffa dejan.

miss muffin: HAHAHA! vem är det som har stalkat dig?

baglady: du kan hitta henne bland mina vänner...

play as if: YAY!

emve: hehe. klurigt va!

emve sa...

emster: Jag är inte så bra på stalkandet! Måste gå kurs. Har däremot blivit upphittad av några trevliga bloggare som tydligen har skills! :)

A. sa...

Tänker inte börja igen. Straffar tillbaka. Eller om det nu är en belöning... hehe

glitterflickan sa...

Du vet vad hämnden blir:
Emster serverade oss bajsiga äckliga mackor.

Fast...det var ju vår förlust, inte din...Fan.

emster sa...

Haha! Knäppmaja.Är för övrigt ASNÖJD med att ni åt mackorna. Jag ba *moahahahaha!*

glitterflickan sa...

Importera bajs enkom för ett gott skratt..?
Vem är knäppisen egentligen, du lr jag?

emster sa...

du åt ju...

glitterflickan sa...

*hmf*

Bara yttepytte...