söndag 20 februari 2011

min blogg - sjukt rolig

Borde verkligen skriva text till skrivkursen men har sådan djup ångest att jag bloggar istället. Eller egentligen så har jag suttit i en timma och läst min egen blogg. Gud vad rolig jag var under 2009 och 2010. Har plockat ihop ett litet potpurri (äckligt ord) av mysiga inlägg som jag tycker att ni kan roa er med om Big Brother inte är bra (det är premiär för Big Brother idag. Huvudsponsorn 118100s vd har sagt att han hoppas att de kommer "knulla mycket" i huset. Man ba "snyggt uttalande". Alltså, jag förstår att han tycker så, men vilken idiot som säger det i tidningen.).

Iaf, här är några värda inlägg. Hade först tänkt att jag skulle skriva en rad om varje inlägg men jag tror inte att jag hinner/orkar. Ni får bara ta mig på orden. Det är gulligt/kul. *lovar*

Här är ett inlägg om en kollega.

Inlägg om när jag gjorde Robyn ledsen.

När jag var gullig och bloggade från sovrummet.

Äktenskapskris (spännande!!).

När jag fattade att Lady Gaga fanns.

Om en kompis från förr.

*är emo*

Jäl ska springa Lidingöloppet.

Jag är med i Här är ditt liv.

Orolig fru.

När jag var filmkonstnär och Jäl kvävde min konstnärlighet.

En semesterdag!

Jag tycker att jag är rolig tjej.

Språkförbistring.

Ovan situation.

Frukost på altanen.

Etisk_tjej_79.

Fin människa (jag).

Mkt rolig historia/anekdot.

Min praktikant ska åka tåg.

Karatefylla.

Okej, kanske ganska många inlägg. Men jag har faktiskt bara börjat!

Nu ska jag kolla lite på BB och klappa på min man. Tjing!

4 kommentarer:

emve sa...

Nu har jag läst alla inlägg och detta blev följden:

1. Jag skrattade så sjukt mycket.
2. Jag blev lite kär. Men ingen anledning till oro! Jag håller mig till maken. Detta är mer blogg-kärlek.
3. Jag blev deppig. För jag är inte lika cool du som du.
4. Jag läste alla inlägg i vänsterspalten och skrattade ännu mer.

emve sa...

PS: Med alla inlägg i vänsterspalten menade jag inte ALLA inlägg (herregud, någon måtta). Utan dem som finns under "Get to know (the real) me".

emster sa...

emve:

1. erkänner att jag också skrattade (egenkär)
2. jag antar att du blev kär i MIG! (hehe)
3. Du är ascool såklart.
4. Ja nån måtta får det ju vara!

Anonym sa...

Tack for ett intressant och informativt inlagg!