söndag 27 februari 2011

Sovmorgon!

Dejan har sovit hos mormor och morfar inatt. Jag och Jäl tog det lugnt hemma, bakade glutenfri pizza (förvånansvärt gott), drack rödvin och pillade i oss lösgodis. Mkt mysigt. Men nu är det söndag, Jäl spelar fotboll och jag längtar ihjäl mig efter min Scrogi de Mayo. Lilla bebisen, mamma saknar buhu!

Melo igår: jag kan inte fatta, alltså verkligen inte fatta att Linda Bengtzing gick vidare. Så fruktansvärt dålig/tråkig/pinsam låt. Jag förstår faktiskt inte vilka det är som röstar i den här tävlingen. Och VEM hade fått henne att klä sig i ngn jävla kycklingdräkt med horstövlar? Alltså, jag undrar verkligen...

3 kommentarer:

Fröken Sverige sa...

Ja, Linda alltså - fy fan. Det var den värsta outfit jag någonsin sett. Hon slog till och med alla Nanne Grönwalls tidigare outfits med hästlängder... Jag tror tyvärr Linda själv tyckte hon var urläcker :)

emve sa...

Kycklingkostymen var det värsta på länge! Och låten var ju urtrist också. Men det var ju inte direkt så att den tävlade mot ett gäng fullpoängarna om vi säger så.

emster sa...

Frk Sverige: HAHA! Det har du rätt i. Det var lite Nanne över det hela.

Emve: Nej, det var rätt sugigt igår. Jag gillade melody club bäst.