söndag 20 februari 2011

OLYCKA!

mygod! fotboll mkt farlig sport. jäl ringde precis och berättade att mike har brutit foten! de väntar på ambulans och jäl ska köra mickes bil till sjukhuset men de vet inte vilket än och vi som skulle träffa gammelfaster ULLA! alltså, det får ju bli lite senare säkert men ojoj vad det händer saker! har precis ringt äpplet och berättat att hennes make är på väg till akuten. hon var helt shaky och ba "jag har ringt honom två ggr och han har inte svarat wowowowo" och jag ba "lugn i stormen" (är mkt bra i krissituationer).

måste göra väldigt ont att bryta foten. stackars micke. och igår fyllde han 35. tänk att bryta gammelfoten dagen efter man fyller yngre medelålder/kolla prostatan. retligt.

4 kommentarer:

S.W sa...

Noooo!

(Och det här med gammelfaster låter spännande. Ser framför mig dam i päls och pärlor. Som gärna snörper på munnen. När ni träffat; berätta alla detaljer!)

Anonym sa...

fotboll mkt farligt. ska aldrig låta mr hilarious börja med sånt farligt. tycker innebandy tillräckligt farligt.

emve sa...

Ojoj. inte kul!

Maken spelar också fotboll... i division 5. Eller var det 6. Hur som helst så kommer han ofta hem med skador. Igår var det stukad fot och blå armbåge. Jag brukar säga att han är för gammal för att spela så hårt, han går ju sönder. Då blir han sur på mig. Go figure.

emster sa...

SW: mötet m tanta blev inställt. eller hon är nog mer lady så som du skrev. en aktiv östermalmsdam med säsongskort på operan!

bagy: det gör du rätt i!

emve: vilka värstingsnubbar vi har.