söndag 13 februari 2011

Snor från Plusset

SKOR: älsky skor. De sviker aldrig. Hur tjock man än är kan man köpa skor!

SNEAKERS: Mina bästa, som jag har slängt nu, köpte jag i Malmö. Ett par Nike.

JEANS: Har precis köpt ett par slim fr HM. Micket bra.

T-SHIRT: Fult om det inte är konsert-tischa.

UNDERKLÄDER: Borde VERKLIGEN köpa nya.

VÄSKA: men suck. Just nu tråkig blå från hm som jag har som skötväska till vagnen.

PLÅNBOK: en rosa med spräckligt mönster från roxy/quicksilver.

SOLGLASÖGON: ska köpa dyra ngn dag. Just nu har jag ett par skräpiga i sån där ”pilot” modell.

KLOCKA: en casio digital. I guld. Hade ”vanlig” förut men den gick sönder. Eh. När jag kastade den i golvet för att jag var så arg på jäl. Jäl blev mkt upprörd och ”gick på promenad”. Jag la mig på sängen och lipade. Har även en donna karan med svart läderarmband som jag köpte billigt i Las Vegas.

SMYCKEN: Undra var min vigselring är…

TV: Flera timmar om dan!

MOBILTELEFON: I heart my iPhone.

DATOR: mac. Som snor foton på mig och dejan!!

LOTION: Åh åh åh! Har BÄSTA body lotion: shea whip från body shop. SJUKT SKÖN! *tips tips tips*

DEODORANT: LdB

TANDKRÄM: Jäl råkade köpa fel. Värsta vidriga, man blir helt sträv i munnen och så smakar den illa.

SCHAMPO/BALSAM: Väntar på ett paket m redken från feeluniqe.com (till dess barnängen).

TVÅL: Usch, jag skäms. Men en jättejättedyr.

PARFYM: Estee Lauder Pleasure, Clean Fresh Laundry samt DKNY Be delicious.

MINERALVATTEN: Naturell.

VIN: mingel: vitt fr south australia. Till mat: det beror ju heeelt på.

DRINK: För tio år sedan: jack daniels on the rocks. Nu: Ngt fruktigt och ”inte så starkt”.

BRÖD: baguette

MAT: italienskt, franskt, argentiskt, svenskt, libanesiskt, grekiskt, asiatiskt (åh vad jag blev sugen på såna där ångkokta dumplings nu. Vad är det de heter?)

GLASS: Sia blåbär, Mars, lakrits på bägare, Piggelin, 88:an, Yoghurtglass.

GODIS: Lösgodis. Lysmelk ftw!

SÄNG: Ikea. Skulle dock DÖ AV LYCKA om jag fick en Tempur.

LAKAN: Nytvättade och sträva.

FRISÖRSALONG: Why Not Drop Dead Gorgeous på Upplandsgatan.

DAGSTIDNING: Jag har Internet.

MAGASIN: Fokus, Expo. (Jäls prenumerationer).

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag vill ha dyra solglasögon men tyvärr dör de ofta hos mig. De tar livet av sig.

Johanna sa...

Fniss, nu kom jag på det här med Tempur som du skrev om i nåt annat inlägg (som jag läste via mobilen och inte "orkade" kommentera på ;))

Men alltså man kan VISSTE ligga* i Tempur, hälsa Jäl det!! Vi har Tempur och jag LOVAR att det går alldeles utmärkt. Tydligt exempel: vi har ett barn som springer omkring överallt (och ett som roar sig i magen än så länge)

*inte som i sova alltså

emster sa...

miss ud: då är det bäst att hålla sig till billiga!

joho: åh vad bra! visst är tempur det bästa va?