torsdag 10 februari 2011

om allt

  • förra avsnittet av solsidan var inget kul. alla bara skäller på varandra. blir lessen.
  • morgonpasset helg är sämsta radioprogrammet.
  • cirkus kiev är näst sämsta radioprogrammet.
  • inälvsmat är inte så gott.
  • jag kallar chardonnay för "chardy".
  • det är gullit att kalla chardonnay för chardy.
  • jag är gulli.
  • en porslinsblomma i en waldemarsuddekruka är höjden av hemtrevlighet. pricken över i:t.
  • folk som inte har en bokhylla hemma är dumma i huvudet.
  • jag är värd en iphone 4.
  • och en perfekt kropp.
  • gillar tove styrke.
  • snö är balle.
  • när lillungar äter blåbär bajsar de blått sen.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Brukar gilla Solsidan men fan van sura de är!
Humorhimlen är sämst. Eller den förra jäkla programledaren var sämst.
Folk utan bokhylla är läskiga.
Jag också värd iphone.

Ida sa...

Varför morgonpasset helg? Jag däremot älskar original morgonpasset i P3. I veckan var Carl Bildt gäst. Sjukt kul vare.

emster sa...

sofia: håller med om allt.

ida: för de är så pretto. hatar pretto. carl bildt va sjukt rolig.