fredag 11 februari 2011

bloggerska förklarar

när man har en egen blogg så får man va surtant och gnälla. för det är faktiskt min blogg och jag bestämmer. man kan inte va gla o gulli jämt. ibland måste man va lessen och trött. och på måndag börjar min och linns kurs och det kommer såklart va tretusenåttahundrakronoråthelvete för jag kan inte skriva och har noll självdisciplin (vet knappt hur man stavar till det). är trött på att vara engagerad människa. vill bo på alptopp och gå på långa promenader, samla brasved, fiska och leva från naturen. på kvällarna ska jag sticka  koftor till mig och jäl och daisy och vi ska inte ha ngn teve. och jag ska lämna iphonen i stan så att jag inte kan läsa allas töntiga statusuppdateringar på fejsbox.

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag drar vissa paralleller till mitt tidigare liv! :)

Katta Kvack sa...

Gud vad skönt det lät. Får jag flytta in på alptoppen bredvid?

emster sa...

feli: älskar att du liknar tyresö m alperna.

katta: BÄSTA GRANNEN!