fredag 11 februari 2011

blir lessen

jag tycker faktiskt inte att det är riktigt schysst, det här med vädret. blir matt och lessen. man gör allt för att vara snäll, duktig etc och så kommer det här ovädret som en jävla käftsmäll. är dessutom jättelessen för två fina kort på mig och dejan har försvunnit från det där microchipet man har i kameran. det är jättesvårt att få till kort där vi BÅDA är fina. buhu. det har även försvunnit gullit kort på dejan när hon äter mosade pannkakor med bär. hon var jättekladdig och jag var så glad för de där korten. och nu är de borta, puts väck! HATAR verkligen mac ibland. jävla matauthelvetesfunktion!

en annan sak: är jättesugen på att köpa en tempurbäddmadrass. har jämt ont i ryggen. tror min svank pajade under preggotiden. men jäl är emot tempur. han säger att man inte kan ligga på en tempurmadrass. alltså "ligga". inte sova. sova kan man ju. men allvarligt. allt jag vill är att sova en hel natt utan att vakna av värk i ryggen. vi kan väl "ligga" på soffan eller nåt.

/ lessen, uppgiven mama