lördag 26 september 2009

Äktenskapskris

Jag kanske precis blev hånad av min man. Han kom ut ur duschen, satte på sig de små löpartajtsen och jag ba "mums mums, vilken smoking hot body du har! Du har gått ner i vikt?" Och han ba "JAG VET!" Tydligen var lilla maggen mest fylld med luft förut och nu när han kör hard core glutenfri kost har magen blivit platt. Han ba "vadå, jag har typ tränat på mornarna och ätit mindre, svårare än så är det inte!"

Menar han att jag latar mig?

Är det det han menar? *ilsknar till*

Menar han att jag inte försöker tillräckligt hårt?

*oförstående*

*totalt jävla oförstående till orättvist utspel*

FöR I HELVETE!

Ingen - i n g e n - försöker hårdare än jag. Men gud har spelat mig ett spratt och gett mig en världelös kropp. Det kan inte jag rå för. Det är någon annans fel! Jag äter typ PYTT hela tiden. Jag äter nästan ingenting. Min kost består faktiskt nästan bara av hårda små saltlakritsar och rödvin. Jag borde vara HUR SPINKIG SOM HELST!

Livet är så jävla orättvist!

Inga kommentarer: