söndag 27 september 2009

Min vinnande personlighet slår till igen!

Ha! Det var väl det jag visste. Ingen kan stå emot min charm!

Adam har svarat på mitt meddelande på Fejan!

Han ba "oh hej hej, jag vet inte varför vi tappade kontakten, det blir väl så ibland."

Det är ju sant. Man tappar ju kontakten med folk hela tiden. Iofs konstigt att han valde att tappa kontakten med just MIG, men iaf, jag förlåter honom för det. Han var väl kanske ung, dum och nykär (fokus på annat än krävande tjejkompis i annan stad helt enkelt).

Och ni som är nyfikna på Adams civilstatus: han numera är skild.

4 kommentarer:

Tehataren sa...

... och ungefär samtidigt blev jag "kompis" med exet på fejjan.

Fast hon verkar ha lagt upp en speciell, ny, profil bara för mig, för den jag hittade, och försökte bli kompis med, var en annan. Den hade kompisar och bilder och grejor. Den här hade ingenting.

Hon skäms uppenbarligen för mig. Och dessutom tycker hon uppenbarligen synd om mig, för att jag är så tragisk att jag måste hitta gamla ex på fejjan...

emster sa...

Hon har säkert gjort sekretessinställningar för dig. Så har jag med för vissa (hehe). De får inte se mina statusuppdateringar, kort eller annat. Du borde ta bort henne. ;-)

Tehataren sa...

Nä, jag kan alltså se att hon faktiskt har två konton. Jag bad att få bli kompis med det hon hade innan. Sedan kom en kompisförfrågan tillbaka från det andra, nyöppnade kontot.

emster sa...

ta bort henne!