fredag 18 september 2009

En sjuk grej *true story*

Asså ni fattar inte vad som just hände! Helt otroligt. Jag var på Maggan och skulle köpa lite vin. Ställer mig i kön och väntar på min tur. SOM MAN GÖR. Damen (kärringjävel) framför mig g å r u r kön och ställer sig i en annan kassa, upptäcker att tjejen i kassan har satt upp en skylt "nästa kassa tack". Då går hon tillbaka till MIN kö och STÄLLER SIG FRAMFÖR MIG. Hallå! Är det inte helt jävla sjukt? Hon ba "oj då, jag ställer mig här igen då".

Asså vad är det för stil? Så fräckt! Har man gått ur kön så har man väl gått ur kön. Hon tog en chansning. Den gick inte hem. Stå ditt kast kärring.

Jag blev så arg. Jag sa ju inget för då hade jag typ börjat gråta av ilska. Men jag gav henne en blick fylld av avsky och förakt. Alltså verkligen avsky.

När hon hade pejat "kom hon på" att hon glömt ta en påse. Hon ba "oj oj, jag glömde lilla påsen". Kan ni förstå vilken hagga! Hon i kassan ba "ah men du kan ta en". (Jag fick betala för min kasse).

Jag skyndade mig hem så fort jag kunde för att behålla den arga känslan här i bloggen. Men jag märker att jag har taggat ner lite. Jag tappade det på vägen hem liksom. Vet inte hur bra det blev nu. Otroligt, nu pajade kärringen blogginlägget också! Världen är åt helvete.

Inga kommentarer: