söndag 6 februari 2011

shopping

lillunge så himla söt. har på sig ny pyjamas (mintgrön med vita bilar, väldigt fin). OCH... den är FRÅN LINDEX (plats för flämtning)! Jag ba "nä jag orkar inte gå trehundra meter extra till nästa affär (som säkert ändå bara har rosa pyjamasar m prinsessor på eller blå med superman el likn) så jag ba "jag går in här på lindex, jag gört. jag sviker internetet och alla bloggys, ingen får reda på't. det här är mellan mig och lindex". Men jag kan inte ljuga för er. jag bröt vår pakt. och jag ångrar mig lite. men jamasen är väldigt fin faktiskt.

4 kommentarer:

emve sa...

Det hjälps ju inte... Lindex har en hel del fina barnkläder. Trots korkade uttalanden här och där. Men det påverkar ju inte pyjamasen så att säga.

emster sa...

precis. pyjamasen är opåverkbar. det kan inte hjälpas!

Sofia sa...

Får spel på Lindex och det helt sjukt förlegade förhållningssättet. Men. På baby-avdelningen kan man hitta jättefina grejer, jag köpte massor till Knappen där. Det är först när han blivit för stor för baby och jag måste handla på pojk-avdelningen som jag blivit sur på riktigt. Asdåligt är det.
Vill att han alltid ska kunna ha pyjamas med kanelbullar på ju!

emster sa...

åh, kanelbullarna sjukt fina!!