söndag 6 februari 2011

mkt konstigt

igår dårå: magsjuka gone. ska iväg på öl m mirijam, katta och karin och ba "ah, men jag kanske måste "powervila för att orka m" (mirijam, katta, karin som bekant mkt coola. måste orka m i tempo). jag ba lägger mig på Spikis i cirka en kvart, sen ba "mina öron kliar". rullar av Spikis, går på toan. öronen vansinniga! blodröda, svullna och kliar! jag ba "va!?". UPPTÄCKER att jag är helt rödflammig på halsen, under armarna, under tuttarna och det ser ut som att jag har ett bett (??) på halsen - VAD HAR HÄNT?

googlar.

internet stor besvikelse. finns ingen info.

hatar internet lite.

går till karin (ful, har inte ens vågat ha ansiktskräm pga rödflammigt kli), dricker öl, spelar quiz, åker till söder för pit stop men (vi) kommer på att det bästa är nog att hänga på sunkigt hak på Fridhemsplan ist. Ska ta tuben, den ba "nästa äckliga vagn går om 23 minuter" och man ba "eller så åker vi hem..." (*suck*) Åker hem, går och lägger mig. VAKNAR av att det kliar och BRÄNNER i handflatan (höger). Ligger och kliar, typ skrapar ihjäl mig. somnar om. VAKNAR IGEN, kliar satan i vänster handflata. Kliar. Somnar om. VAKNAR IGEN. kliar i höger hand igen OCH under fötterna. alltså bränner.

och nu ba: nossing! Känner inget, inget syns. Mkt mysko.

hjälp!

3 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Stressreaktion inför ditt möte med tre schuuuuuukt koola tjejer, så gav det sig när du insåg att du var lika kool du och!

Play as if there's no tomorrow sa...

Nässelutslag kanske?

Nästa gång: peta i dig en receptfri antihistamin.

emster sa...

katta: ja nervösa utslag tror jag. för att träffa superkoola er!

play: smart!!!! jag älskar bloggen/bloggläsare!