lördag 22 januari 2011

volvo

idag är det lördag och lillungen ligger och sover förmiddag i sin säng. jag vill kolla på längdskidor på teven men jäl vill kolla på nåt om volvo (han är ju fr götet och de är ju väldigt intresserade av volvo där). när vi bodde i gbg jobbade jag ett tag i torslanda och då åkte jag förbi volvo varje dag. och så hade vi vår båt molly (en väldigt söt grundsundssnipa) i torslanda lagun och när man skulle dit åkte man också förbi volvo. så vi har ju många kopplingar t volvo. dessutom känner vi en som jobbar där. hon blev sextrackaserad av en gubbe på sitt jobb.

jag hatar bilar.

jag tycker verkligen inte om att köra bil. jäl säger att jag inte kan och att vi måste köpa en ny bil, med automatlåda, för jag glömmer bort att växla hela tiden. det är ett himla hallå om att man måste växla. jäl säger att man inte får åka på trean på motorvägen. jag tycker det går alldeles utmärkt. hinner inte hålla på och växla hela tiden. växla är nördit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe jag kan lära dig, vi kan åka roadtrip på motorväg. jag mkt bra på att köra fort+växla. kör bättre än alla män tilsammans. du säkert också.

emster sa...

rallybagy