onsdag 26 januari 2011

det här är inget blogginlägg det är vakuum

ååååh. vill hemskt gärna blogga men har noll intressanta saker att säga. inget händer i mitt liv. är bara löjlig småbarnsmorsa som rultar runt på stan och gör pussljud till lillungen i vagnen.

lillungen fyller 6 mån idag. sex månader ba så där pang bom poff tjoff! fatta vad fort tiden går. (går inte)

sjukt att för sex månader sen var mitt underliv ett söndertrasat öppet sår, jag hade brutit svanskotan och kunde varken gå eller sitta. var världens lyckligaste. är ff världens lyckligaste. DOCK trött i ryggen. (har bokat massage via groupon. mucke mucke billig.) mamma var här igår efter sin jympa och visade hur man ska göra om man har ont i ryggen. jag hade (otroligt dumt nog) berättat att jag kände mig sliten i ryggen så hon hade såklart frågat sin jympalärare vad man ska göra. satt och matade lillungen när mamma stampade in och ba ställde sig på alla fyra på golvet och började kuta/svanka och förklara vilket underverk denna fantastiska övning skulle vara för min rygg (enligt gammeltantjympaläraren). lillungen kom totalt av sig i ätandet och ba GLODDE på mamma. det gick inte att få kontakt med henne, hon kunde liksom inte sluta stirra. aldrig i sitt sexmånader gamla liv hade hon sett ngt så konstigt som en sextisexårig tant som kutar/svankar rygg på köksgolvet. såg att hon tänkte "konstig gumma". iaf. det var det enda intressanta som har hänt oss.

Inga kommentarer: