lördag 22 januari 2011

bara en sista grej

asså, bara en grej innan jag går och lägger mig. men jackass (??). är de inte väldigt dumma i huvudet ibland. eller är jag den enda vettiga vuxna människan i hela universum! skulle jaga upp mig ngt vansinnigt och verkligen skälla ut de där fåniga killarna om jag träffade dem. jag skulle bli så där varm inombords och försöka komma på riktigt elaka saker att säga så de verkligen skulle ÅNGRA SIG för att de bajsade i det där dockskåpet! vissa saker gör man bara inte. börjar nästan gråta av ilska. jävla gubbjävlar. (snyft)

2 kommentarer:

Killmamman sa...

nä gud, jackass är verkligen höjden av dumhet. finns inga ord, det är bara så meningslöst. min 10-årige bonussons högsta dröm är att se jackas 3-D filmen. not gonna happen säger jag bara.

emster sa...

killmamman: suck. finns den i 3d alltså.