måndag 17 januari 2011

hej alla fanz!

Tjenna, tjenna här var det cool_brud_79 som "loggar in och kollar lege". Närå jag ba skoja. Skulle aldrig säga sådär töntigt. Fast när man tänker efter: lite sant är det ju även om töntigt uttryckt.

För er som är jättenyfikna hur lillungen har skött sig kan jag meddela att hon har varit väldigt charmig och glad unge idag. är mkt nöjd. enda tråkiga nyheten är att hon har fått "röd stjärt" (intressant info,varsågod). det är tyvärr mitt fel för jag märkte inte att hon bajade *dum mama* så jag tror att den lilla korven/moset låg där rätt länge och... ja. det blev rött. stackars lillungen blev jätteledsen när jag skulle byta. hon grät. men sen badade vi med hennes lilla båt. då blev hon gladare. sedan fick hon ligga och sprattla naken rätt länge och det tyckte hon också var göttans.

Konsumentinformation: jag använder inotyol till lillungens stjärt.

OCH VET NI VAD SOM HAR HÄNT? bollan ringde idag och berättade att en kompis till henne hade ringt henne (ni ba "åh vad bra du är på att berätta en historia. vad spännande det är". men alltså LUGN. det kommer) och så hade hon skickat med en länk till bollan och LÄNKEN VAR TILL BLOGGEN och hon ba "känner du henne? är det här dig hon skriver om" och bollan ba "ja, det är kompis!" COOLT VA! Sen sa Bollans kompis att jag är jätterolig! *jippi*

8 kommentarer:

Linn sa...

Du är fan den roligaste jag vet. Du får bajs att bli spännande. Cred Emster.

Sara: sa...

Hej hej jag är ny och så här, men är redan ytterst beroende av din, eh, omogna rolighet. Omoget på det bästa av sätt. Fortsätt så!

emster sa...

linn: hehe. bajs = kul. mission accomplished! närå.

sara: välkommen hit. lovar att inte "bättra mig"!

Mirijam sa...

haha, "omogna rolighet", vicken schysst beskrivning!

Anonym sa...

du är lätt den roligaste jag vet.

B sa...

Puss bajset, ses snart.

Sofia sa...

Hehe, det var jag! Du vet fyllot du träffade på Tures för ett tag sen.

Sjukt roligt sammanträffande.

emster sa...

mirijam: schyrrans it is.

bagy: man gör så gott man kan.

boll: tack för idag.

sofia: men jag vet precis ju! så himla roligt sammanträffande!