tisdag 4 januari 2011

snusa

åh. läste precis hos inte skyldig att hennes kille ska sluta snusa! blir så himla avis. jag vill också snusa. tänk den som är så lyllo att den kan sluta snusa om den vill. lyllo den.

blev helt stukad/vrickad när jag slutade snusa första gången. skulle gå och köpa såna där tuggummin (smakar urk) och vinglade hela vägen till apoteket. fick tunnelseende. inget skämt! kom hem, satte mig i soffan och ba "ne men just det jag skulle ju gå till apoteket och köpa tuggummin" och jäl ba "eh, va inte du precis på apoteket?" och jag ba "va? var jag?". totalt förvirrad! längtade efter snus (i ett helt år!) så jag trodde att jag skulle slitas i stycken. det var så hemskt!

när jäl skulle sluta sen va det så här:

jäl: jag ska sluta snusa.
slut på historien.

fattar ni orättvist! HATAR folk m karaktär!

eh. ja, jag började snusa igen. snusa är för missbrukarpersonligheter vad bacon är för tjockisar. OKEJ!

fast sen slutade jag en gång till. det var inte lika hemskt, blev inte ens vingliga damen som grina för ingenting. höll upp ett och ett halvt år sen började jag "festsnusa". festade så mkt att jag nästan blev alkiz.

sen blev jag gravid. då var det lätt som en plätt att sluta. bara sådär. inget jobbigt alls!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Min man slutade snusa och började röka. Då blev jag skitsur, sen började han snusa igen. Det blev helt plötsligt en jippie!upplevelse som jag inte förutsett alls!

emster sa...

smart move av ditt husband!

A. sa...

Hmm då är jag antingen i paradiset eller helvetet då jag både snusar och älskar bacon. Tyvärr blir jag inte fet av det... :-(

inte skyldig sa...

Han har slutat utan att vara grinig. Åtminstone än så länge. Ta i trä osv. Men det kan vara för att han trappade ner, dvs. snusade redan använda snusar ett litet tag. Alltså så jävla äckligt, jag dör. Men nu = både söt och snäll kille. Mkt bra.