måndag 17 januari 2011

seriöst

seriöst så tror ni väl inte att jag skulle ta den där chokladbiten? för det första har jag inget hemma men även om jag hade det så skulle jag inte ta eftersom jag är dedikerad banterska. egentligen får man inte säga "banterska" eftersom det har en sådan negativ klang. man ska säga att man "lever hälsosamt" eller "försöker tänka på kosten" eller likn. Det är ungefär som för kommunisterna, de får inte säga att de är kommunister utan "vänster" fast alla egentligen vet att de är kommunister. Men ingen kan ju va kommunist idag. det vore ju inte klokt med tanke på alla dumma saker som skett i kommunismens namn. Men jag tycker faktiskst att det är taskigt mot alla som ÄR vänster att säga att man är "vänster" när man egentligen är kommunist. Lite som om jag skulle säga att jag "lever hälsosamt". Litet minihån mot alla som lever hälsosamt och tänker på kosten. Jag gör det ju inte från hjärtat. Jag vill ju bara gå ner i vikt. Skinny bitch summer 2011 ftw, liksom!

2 kommentarer: