onsdag 12 januari 2011

litteraturtjejen

har inte hunnit läsa ngt i kalle anka pocketen idag. fullt upp helt enkelt. har exempelvis varit på babyproffsen. skulle köpa regnskydd till sittdelen (ska byta nu. lillungen blir så arg om vi går ut och går när inte hon är trött nuförtiden. svär att hon skriker "kärring" på bebisspråk). men SOM VANLIGT är allt slut på babyproffsen (har ALDRIG varit i en butik med så vimsig personal). Hon ba "jag kan beställa" och jag ba "eh, nej tack. jag går till briobutiken istället." SUCK!

bloggen, jag är så vansinnigt, vansinnigt trött.

Nu tittar vi på svenska masterchef.

Har hällt upp halstabletterna i godisskålen. *piffig*

5 kommentarer:

Linn sa...

Kollar också på mästerkocken (mest för att se idolen morberg) men asså folket? Ba eh här är lite blandad svamp? Typ från skogen? Skulle va simla mycket bättre än dom.

emster sa...

klart du skulle. jag blev helt varm om kinderna av skäms över hon bruden med svampen. asså JÖSSES!

Linn sa...

Och hon fotbollstjejen som glömde sätta på plattan. Och hon gick vidare. Asså hello?

emster sa...

så här är det jämt i svenska varianter! alla dåliga går vidare för det finns ingen konkurrens!

Linn sa...

Förmodligen för att svenska befolkningen består av massa fegisar som jag som förbehåller sig rätten att sitta hemma i soffan och gnälla, men inte vågar ställa upp själv.