fredag 14 januari 2011

fru

eh. min man sa såhär igår "nu tar jag upp en hel kyckling ur frysen, kan du stycka den imorgon och börja med maten (coq au vin) så att det får stå och puttra ett tag?" och jag ba "eeeeeeeh, VA!" för att alltså: äcklit! vill inte alls stycka kycklingen.


petade precis på kycklingen. den är mjuk och nästan lite dallrig (kräks) och har nog tinat klart nu.

jag tycker att jäl är kycklingsansvarig hemma hos oss. jag är... eh... musikansvarig och har INTE TID att stycka ngn löjlig kyckling. jag måste göra überbraig spotifylista.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hur kan de ens säga så, männen. helt stört. som att vi är nå jäla kycklingstyckare. äcklit är ordet. Mr Hilarious har inte köpt såndäran på ett tag. mkt lycklig.

emster sa...

meh javeine varför de inte ba fattar!

Anonym sa...

att komma ihåg tills jag skall vara hemma....

Ansvar när den som jobbar är på jobbet : Barnet
Ansvar annan tid... inget

/Jäl

emster sa...

kul. NOT

Johanna sa...

Ingen ska bli tvingad att rensa äckli kyckling bara så där. Det har kungen bestämt!

emster sa...

borde va lag!