måndag 3 januari 2011

besviken

är misslyckad som kvinna. hade gjort mig fin till nyår, rakat benen och sådär. kommer hem på natten för rajtantajtan. upptäcker att jag har glömt raka bort HÅRTUSS på baksida lår. stor svart (??) hårtuss. ser ut som man fr medelhavsområdet på baksida lår. buhu! har mkt snäll make som teg. jag slängde upp benet i ansiktet på honom och ba "ser du! jag ser ut som en MAN! hur tänd blir du på en skala?" han ba "älskling du är jättefin. coolaste tjejen." och jag ba "ÄR DU BÖG ELLER!" *yyyyl* och han ba *tyst suck*

sen låg vi.

3 kommentarer:

Linn sa...

i heart you. du är bäst.

Fröken Bovary sa...

Det är kärlek. Tycker det låter exotiskt med en hårtuss. En tuss liksom. Det låter som man kunde ha göra en tofs. Exotisk.

emster sa...

linn: nä du är.

fr bovary: nej, bara lite snubbigt.