tisdag 25 januari 2011

ikväll: tystnad på bloggen

jäl är besviken på mig. tycker att det enda jag gör är att blogga, fejsboxa, läsa bloggar samt gulla med min iphone. han säger att han pratar med mig och att jag inte svarar eller att om jag svarar så chansar jag bara. han menar att jag inte har ngn aning om vad han säger utan ba "mm, va kul" fast han kanske pratade om ngn som blev mördad eller så. han ba "men jag då!" och så får det ju inte bli. man måste kunna vara utan bloggen ngn dag i alla fall. ikväll ska jag således vara med min man. gulla m honom och inte m bloggen eller iphonen.

6 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Så där säger sambon till mig också. Tror jag, jag hör inte så noga. Är för upptagen med allt internetigt för att lyssna på han.

Josefine sa...

Exakt så där borde M också resonera. Men nej. MÅSTE BLÖÖÖGGA. Varje dag. Skriva kommentarer. Iphona. Kolla fejjan. *blir helt jävla tokig!!!!!!!*

inte skyldig sa...

Men asså. Vi är ju många fler som läser din blogg. Han är bara EN. Har han tänkt på det eller? En dag i veckan kan vara okej. Annars tycker jag att vi ska få dig resten av veckan.

Anonym sa...

ameh så där säger typ alla män. så himla sega att fatta att det är liiivet med bloggen. typ som att spela fotboll liksom. men visst. ibland kan va skönt göra annat. fylla på med saker att blogga om liksom.

fast man saknar dig jue. så tyst och tråkigt.

Indiana sa...

Det där har spräckt minst ett förhållande för mig.. Alltså inte så att killen har gjort slut för att jag sitter framför datorn konstant, utan Jag har gjort slut för att jag inte orkar med surrande tjat i bakgrunden när jag försöker koncentrera mig på att komma ihåg "vad det nu var jag skulle skriva".
Således har jag också bestämt mig för att det där med förhållanden nog får ta en paus alltså..

emster sa...

Katta: hehe. känner igen mig.

miss muffin: men det är så svårt att slita sig. det var därför jag blev helt orolig för er och barnen när varken du eller han bloggade på FLERA DAGAR!

inte skyldig: han borde helt klart dela m sig!

bagy: eller hur, de har sin nfl och vad det är...

indiana: hehe. förstår. nu vill jag för allt i världen inte att detta förhållande någonsin ska ta slut så då får jag va bloggfri ngn kväll då och då.