tisdag 11 januari 2011

mer om gbg

då när jag var första ggn som vuxen i götet gick vi såklart på avenyn. det var en varm härlig sommardag och jag gick och ropade "avenyyyn" på göteborska hela tiden och fotade alla spårvagnar som åkte förbi. blev vansinnigt förälskad i gbg. mest för att KONSUM hade en uteservering där man kunde äta billig mat och ta en öl. ÖL! Riktig ÖL på Konsum. sånt har vi inte i sthlm. har mkt mkt fint kort på mig när jag dricker öl på konsum på avenyn. den där sommaren såg jäl ut som värsta rockkillen också. mkt sexigt. jag frågade honom om han tyckte att jag var snygg och han sa "visst" och jag frågade "på en skala ett till tio" och då svarade han "fyra", det vill säga UNDER MEDEL! var nära på att ta tåget hem, jävla gubbe!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, Gud! Du är också roligare än min karl! Hade du bott hos oss hade han varit tråkigast av tre möjliga. Trots detta var jag tvungen att läsa det här inlägget högt för honom. Han fnissade och sa "UNDER MEDEL!?!?" innan jag hann läsa det.

emster sa...

stackars din karl som inte är så rolig som vi är (men han ska inte vara lessen för det. vi är EXTREMT roliga). men han verkar ju ändå klipsk och ha huvudet på skaft!

Josefine sa...

HAHAHA..ja det är ju göteborgs absoluta guld: en öl på konsum.. Att du inte slog honom (obs! tycker ej misshandel är bra). Jag hade surat i ca två veckor samt aldrig låtit M glömma att han sagt nåt så uppenbart idiotiskt.

mikebike sa...

Shit, Jäl måste ha Chuck Norris-nerver och noll procents förmåga att känna fruktan. Wow.

emster sa...

miss muffin: han får ff höra det ibland! bra att ta upp i bråkläge, då hamnar man allltid i överläge igen.

mikebike: förfärligt att han kunde säga ngt så dumt!