söndag 2 januari 2011

min nyårsafton (the wire)

på nyårsafton, när jag blev full, var det enda jag pratade om the wire, the wires storhet och the game (asså knarschlangarbranschen i b-more). Förutom det så hoppade/dansade jag häftigt när jag valde låtar. När ngn annan valde låtar stod jag vid sidan om och surade. Alltså, jag är en sjukt intressant och generös människa. Jag tycker att det är fint att kunna vara totalt hängiven och engagerad. Om jag hade varit min kompis hade jag uppskattat det med mig.

6 kommentarer:

inte skyldig sa...

Jag ska börja köra the Wire nu när min L Word snart är slut. Känns bra att alla hajpar så mycket. Hoppas jag gillaren. Annars mkt besviken.

emster sa...

det är tungt första 5 avsnitten. okej i två till och sen AWESOME!

Josefine sa...

The Wire-koman ja. Det kändes lite som om en vän hade dött eller något annat fruktansvärt traumatiskt. Alltså bara Omars öde. Skulle kunna börja gråta nu när jag tänker på den lilla notisen det blev. *är person som inte kan skilja på verklighet och fiktion. tydligen.*

emster sa...

åh miss muffin, jag med! det går inte. känns så otroligt sorgligt! inte bara omar (vill döpa son till omar!) men dukie och michael och randy. alla lillungarna liksom!

men vad gör man NU? hur går man vidare?

mikebike sa...

vi borde starta en stödgrupp, där vi ses och ältar the wire. det är nog det enda vi kan göra.

emster sa...

en klubb hade varit fint. jag hjärta omar 4 ever.