fredag 14 januari 2011

Jag har anmält mig till kursen som jag har längtat efter hela mitt liv!

Äntligen! Tack Linn, för att du fick mig att göra det.

I anmälan ingick att man skulle skriva några rader om sig själv samt en personlig motivering. Har sådan sjuk ångest över mitt pretto "jag vill ta mitt skrivande vidare" och "jag får ofta idéer till böcker men behöver hjälp och verktyg för att slutföra dem". Åh, kräks över min egen töntighet. Vill va tuff och cool! (Linns anmälan var både tuff, rolig och GENUIN. *angst*)


Tänk om de ba "Tack snälla för anmälan, men med en så nördig motivering kan vi tyvärr inte ta in dig på kursen...". Skulle typ dö, grina ihjäl mig.

Iaf, ANMÄLD. Yay!

 KURSEN FTW!

10 kommentarer:

Linn sa...

Wiiii! Är mkt exalterad. Kanske måste gå från jobbet extra tidigt och fira. *ställer om drinkbarometern till 16.00*

emster sa...

Åh Linn, jag nästan GRÅTER av lycka! Va kul vi kommer ha!

Linn sa...

Drinkbarometern meddelar att jag kommer vara vacker 17.00 och euforisk 18.00. Vad drinkbarometern inte vet är att jag är euforisk redan innan.

Medelklassman sa...

3850 SEK?

DET ÄR JU EN HALV IPAD!!!

Jäl sa...

Hehe du bara som Tyra "Take it to the next level".

30+: det är det värt, jag har blivit garanterad bra avkastning på investeringen.


Ps...det är alltså inte jag som betalar utan vi (modern familj där kvinnan tjänar mer) men det känns så eftersom jag är den enda som jobbar.


Pss. Jobbar på en arbetsplats som betalar lön..*förtydligar*

emster sa...

älskling, du höll på att skita i det blå skåpet. men räddade det ändå.
garanterar ROI.

emster sa...

30+: en ipad är ett påhittat behov medan världen har ett verkligt behov av mina barnböcker.

Underlandet sa...

Åh! Underbart!

emster sa...

Underlandet: visst är det! jippi!

emster sa...

LINN: tänk om drinkbarometern visstet! My god!