torsdag 27 januari 2011

friskis here i come! NOT. eller?

kvinna i tre år gamla träningskläder: om en timme gör jag debut på friskis. jag ser INTE fram emot "barfotapass". inte ett dugg. Mina tånaglar är inte fina. avskaft svart nagellack is not so fresh och jag är lite "rumlig" i magen. det är kallt ute, jag fryser, det är långt till friskis, det verkar onödigt att träna, jag är nog inte helt frisk, lillungen kommer sakna mig för mkt, jag kommer bli skinny bitch 2011 ändå!

har faktiskt inte alls lust att träna. börjar ångra att jag köpte friskiskort. åååh, jag VILL INTE! det verkar jättetöntigt m friskis. friskis är dumihuvet och jag har ingen LUST FAKTISKT. om man inte vill måste man inte. (biter på naglarna).

(vinden viner hårt, argt och kallt utanför fönstret)

skit också, nu kan man inte avboka heller. mindre än en timme kvar och då har töntfriskis tagit bort möjlighet att avboka. avbokar man inte i tid får man en "prick". hatar pricksystem.

STOR SUCK. (dramatisk paus). jag får väl gå och träna då. (arg paus). men jag kommer INTE att gilla det! (end scene).

8 kommentarer:

Anonym sa...

men åh ki balans bästa, så mysigt du kommer gilla massa. Nästa gång vi gå ihop.

det är skönt att röra på sig *frälst*

emster sa...

men snyft snyft snyft! kan du inte komma med nu? jag kan inte gå själv buhu *hulkar av rädsla*

Anonym sa...

hur gick det? visst vare najs?

Miss Upsey Daisy sa...

Hur gick det? Visst överlevde du.. lite iallafall?

emster sa...

bagy: ok. asså det var ok. inte van vid friskis. saknar nästan sats lite...

miss ud: Jag lever! Hurra!

Anonym sa...

Alltså friskis, jag älskar't! Folk är fula och fräscha om vartannat och man känner sig helt dominerad av tanter som är 60+ och sjukt as-fitta (*fniss*)!
Var dock på spinning för första gången i onsdags. Inte så kul. Ont i muttan etc. Men ändå värt att bli het & stark!
Kram göllo

emster sa...

kulturinjektion: kram på dig m göllo! ps. "göllo" mkt gullit!

Fru W sa...

Kom igen! Det känns tusan så mycket skönare efteråt! :)