onsdag 26 januari 2011

jag är inte sur, jag är besviken

huvudvärken! vill gå och sova men kan inte lägga ner datorn. är rädd att ngn ska uppdatera, skriva roligt på fejsbox, kommentera på bloggen eller trycka GILLA på inlägg. INGEN har "gillat" min nya gillapådenknapp som jag har lyckats få dit alldeles själv! är mkt besviken på er Internet.

ps. är det ngn mer än jag som inte orkar höra den där tjejen sjunga om halebop någe mer? hatar folk som sjunger "fint". kanske därför jag älskar håkan och hatar celine dion (eller va hon heter).

häj då dumma internet nu ska jag kolla på teve!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag avskyr alla Halebob-reklam(er).
Den senaste med tjejen som sjunger fint är den värsta, måste nästan stänga av tvn när hon kommer!
/Jenny
P.S Gillar din gillapådenknapp!

emster sa...

jenny: ja halebob är jobbiga. och visst är den fin, gillapådenknappen!!