söndag 9 januari 2011

bloggarna bloggarna gillar

så himla glad att Underlandet (ska totalt börja läsa underlandet nu för alla andra som jag gillar gör det. då vill jag också) och Jenny (som jag typ var sist i universum att upptäcka) och Bagy (min stora bloggkärlek) ska dela med sig av bloggar! Jag älskar ju bloggar och behöver flera mera hela tiden för ibland, bloggies, är ni så långsamma på att uppdatera att det kryper i kroppen på mig. Jag hatar långsamt och sällan. Mkt och fort är sådant som vi missbrukarpersonligheter gillar.

Nu ska internetet alltså tipsa. weyhey, bloggar liksom!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det är okej att du var sen, bara du älskar mig nu!!!

emster sa...

jenny; det vet du!

Underlandet sa...

Vad fint! Du finns i min reader sedan nyss också. Gillar!

inte skyldig sa...

Å jag älskar att läsa er alla tre. Sånivet liksom.