fredag 7 januari 2011

sjuk

är väldigt sjuk. det gör ont att hosta och jag har rufsigt hår. har inte duschat idag. grinade nästan på promenad med lillungen så himla jobbigt att dra vagn. var helt utslagen när vi kom hem (hon va jättepigg). underbar make kom hem tidigare fr jobbet och gav gröten och badade. vet inte om jag kan blogga mer nu. värker i fingrarna när jag trycker ner tangenterna. (snyft!)

skulle eg bloggat om hur fab det är att vara hemma m lillunge. att det är så himla roligt att ha barn. mkt roligare än vad jag trodde innan (jag vet inte vad jag trodde innan. vi liksom bara "kul med en onge" och så körde vi). att ha lillunge är bästa egoboosten. lillungen skrattar så hon kiknar åt mig. och när hon tittar på mig och ser så där kär ut: BÄSTA!

nu måste jag kurera mig. titta på wallander el likn.

ps. har kommit ett kapitel i kalle anka pocketen nu. det var om knattarna.

2 kommentarer:

mikebike sa...

haha fan jag brukar också alltid få en krim-craving när jag är förkyld och tycksyndomig

emster sa...

eller hur!! fast man är trög i huvve så kan man komma på vem mördaren är och så känner man sig smart FAST man inte behöver tänka. skönt och göttigt! jag ÄLSKART.