måndag 10 januari 2011

har gjort idag:

  • handlat två kuddar till soffa på designtorget (m lingon på, söta)
  • handlat en vit kudde på indiska (rea. score!)
  • fyllt i på viktklubb enligt verkligheten! (har nästan inga kalorier kvar att äta middag för. buhu)
  • planerat vad vi ska äta till middag resten av veckan (fattar ni: planerat! häftigt.)
  • gjort inköpslista på viktklubb.se (mkt smidigt måste jag säga)
  • mailat inköpslista till jäl
  • haft sönder snöre som man drar ihop öppningen på lillungens åkpåse/sovsäck med
  • bytt trasig åkpåse på stadium. (gick in och sa "jag har inget kvitto men den här har gått sönder" och hon ba "du måste ha kvitto" och jag ba började kolla alla kvitton. sparar aldrig viktiga kvitton. däremot sparar jag kvitton från typ ICA. är nog dum i huvudet på riktigt. iaf. JAG HADE SPARAT KVITTOT. årets skräll!)
  • nästan kissat på mig av glädje när det var ordinarie Rut som kom idag. Har haft vikarie-Rut (Ruts chef) i två veckor och hon är inte alls lika bra som riktiga Rut. Jag ÄLSKAR riktiga Rut. Hon är så himla bäst! (Ja, vi har Rut och vi jante-skäms inte för det. Vi älskar vår Rut, hon är fantastisk och söt och bra tjej på alla sätt och hemskt duktig på att städa. Och JA vi har Rut varje vecka och det är VÄRT VARENDA KRONA! Är förvånad att det inte kostar mer faktiskt.)
  • tänkt på mat
  • längtat efter godis
  • bloggat (hihi)

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Varifrån kommer er Rut och vad kostar hon? :) *intresserad*

emster sa...

jag mejlar dig på fb.

Sofia sa...

Vi ska skaffa Rut när vi får nya huset. Ska bli sjukt skönt. Och värt. Jag ska sy när Rut städar.

emster sa...

det gör ni rätt i. jag går på stan el så när rut städar. känns som att jag är i vägen annars i vår lilla tvåa.

<3 rut