söndag 23 januari 2011

ångest

okej. nämen asså OKEJ. eh. okejokejokej nu fick jag panik. för asså *panik*. ni vet? panik? vet ni?

jag VET att det inte är så här men så blev jag helt "men herregu i himlen han som inte finns tänk om jag är GRAVID". alltså, jag är inte det men 1) jag är konstig i brösten 2) jag är vansinnigt trött 3) jag är tjurig 4) jag är fet om magen 5) har fått konstig mens (som jag hade i början m dejan!)  6) känner mig gråty och 7) eh, har slarvat massor med p-piller! *skäms ihjäl*

kan så inte vara gravid för är för tjock, känner mig fortfarande trasig i underlivet (buhu) och min bajscykel börjar äntligen bli normal igen för att inte tala om hela proceduren att bajsa finally känns ok (no more hemorojder *yay*) och vill faktiskt inte att lillungen ska behöva konkurrera m ny lillunge. än. vill ju hemskt gärna fler barn. men inte än.

ÄR inte gravid. vet det. bytte bara "hjälp jag har bröstcancer" för en sekund.  är ju egentligen rädd för tuttarna. ska ringa vårdcentralen imorgon och boka tid för titsen. ta tjuren vid hornen, ni vet. åååh, varför måste jag bära all världens ångest? *why*

eh. hoppas ni hade en trevlig läsning. välkommen åter.

4 kommentarer:

Underlandet sa...

Hm, jobbigt. Lika bra att kolla upp med en gång för att slippa ångesten. För tidigt för graviditetstest?

emster sa...

kan inte vara gravid. alltså skulle bli mkt mkt förvånad. men ska def kolla det där med titsen! nojar bara annars.

Josefine sa...

och jag måste definitivt boka in cellprov. hatar att ringa såna samtal och fixa. men måste måste. brösten är helt säkert friska men mycket bättre att kolla.

emster sa...

miss muffin: jag vet. man MÅSTE kolla. man måste det. bara dumt att låta bli.