tisdag 11 januari 2011

100!

har nu kommit 100 sidor in i kalle anka pocketen!! bara så ni vet.

har funderat. ska nog sluta va "anonym" på bloggen. alla vet ju ändå att jag bloggar. usch, kanske ska byta blogg. annars: risk för censur (läs: har redan hänt).

ps. ngt ovärt: får inte blogga bilder på lillungen. vill förfärligt gärna blogga lillungen. speciellt om jag ska sluta va semianonym. ingen mening med att va på rikt om jag inte får lägga ut bilder på min lilla fina!

pps. har även MASSOR med roliga kort och små filmer på jäl (där han är sur på mig för att jag filmar) som jag hemskt gärna vill blogga. går inte. är anonym. har sån där integri... intigrät... intigre... hm. kanske inte har'at ändå?

12 kommentarer:

Linn sa...

Intebytabloggen! Jag MÅSTE få min dagliga emsterdos annars dör jag. Hör du det? Inte gå och gömma dig! Funderar också på att outa mig. Kanske inte ändå?

emster sa...

på ett sätt enklare på ett annat JOBBIGT/FEL!

Felicitas sa...

Don't! Du kommer att ångra dig. Fläk ut bilderna på Fejjan i stället i så fall! :) <3

Eller vettja - skaffa en ny oanonym blogg och länka dit härifrån, men inte tvärt om. :) Jag är så smart. *nöjd*

emster sa...

feli: smart! men orka ha två bloggies...

Flickan sa...

Åh det är jobbigt det där, har haft precis samma tankar idag i och med att jag gått och blivit anonym... Jobbigt, men värt det ett tag. Är ju av helt andra anledningar än dina ovan nämda ;)

Men jag håller med Linn och Felicitas: DU får inte försvinna! Jag längtar efter varje nytt inlägg :)

emster sa...

Flickan: varför blev du anonym? inget bra att va "out there"? och jag lovar att inte försvinna!

Josefine sa...

om du byter blogg då skickar du den adressen till mig. accepterar ej något annat.

emster sa...

självklart, miss boss!

Flickan sa...

Bra att du inte försvinner! :)

Det är absolut bra att vara "out there", men min oanonyma blogg läsas av "alla" jag känner + okända och just nu händer det mycket jobbigt. Pappa är döende i cancer och min bonusdotters mamma har fått ett spel... Så jag känner att det är lite mkt stress och aggro som jag vill ha ut men som jag inte kan skriva om till de jag känner. Så nu har jag en anonym blogg där jag kan skriva vad jag vill om vem jag vill + allt roligt och glatt också :) Men det är tråkigt att tappa sina läsare och alla kommentarer så jag vet inte hur jag skall göra. Vi får se. Skönt att ja skrev en novell till dig i alla fall... ;)

emster sa...

Flickan: tungt. måste vara så oerhört tungt! Med allt det där på en gång. Förstår dig precis också, på bloggen vill man kunna skriva av sig! Jag ska kika in hos dig!

Johanna sa...

Internet är inte så farligt som man tror. Våga våga våga! (Anledningar: 1. jag bloggar under riktigt namn och kan lova att det inte medför några obehagligheter. 2. man (jag) vill se de där roliga små filmklippen du lockade med!)

emster sa...

johanna: hehe, filmklippen ja. de är mkt fine!