fredag 14 januari 2011

konsertpinglan, vart tog hon vägen?

det är johnossi på teven (tack för värdefull info, bagy) och det slår mig att senast jag var på konsert, var på just johnossi. I typ MAJ/JUNI (kommer inte ihåg så länge sen var det). Nä men det är ju skandal. ofattbart pinit. Jag som är en sådan hopparuntochvagulligtjej (eller jag va när jag va fjortis, nu när jag är quinna står jag längst bak i lokalen med en öl och ser tuff ut). KUL att man bara sitter hemma och ammar (fast lillungen ammar iofs inte så mkt längre, hon äter vanlig mat. med ungefär samma glädje och elegans som en ladrador. förtjusande!) och glor på polishuset, buhu.  Som bagy säger, man kan inte sluta att va cool bara för att man har en lillunge!

frågan är bara vad vi ska lyssna på. Jäl hälsar att han vill iaf inte vill gå och lyssna på ngn jävla mespop! Men hur som helst, vi är öppna för förslag.

eh. ni kanske tycker "lite väl många paranteser i det här inlägget" men det ska va så. det är TUFFT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nä men du är inte ens i närheten av riskzon. men visst. man ska göra saker man gillar också. om du gillar konsert. du går på det.

nu trött. vaken sen 6 i morse, kört många mil. :)

Play as if there's no tomorrow sa...

Säkert! spelar på debban medis i februari. Kolla om det finns tickets!

Annars kommer ju Alice Cooper till Gävle i sommar.

emster sa...

bagy: kört många mil jobbigt du är värd vila!

play as if: hehe, alice cooper.va rädd för honom när jag var liten. *minns*