måndag 24 januari 2011

minne/trauma

är så himla kissnödig. orkar verkligen inte gå och kissa. så sjukt ovärt och jobbigt att behöva gå och kissa. dålig utveckling av mänskliga kroppen att inte kommit på lösning där äckel "dunstar" så man slipper toabesök. önskar att jag bara kunde kissa. bara testa vad som händer liksom. och ni ba "men åh, den där bloggen har blivit värsta kiss och bajs så himla synd". *pretton*. men alltså ändå sedan jag såg dum dummare (älska!) så har jag velat testa att kissa på mig. kommer iofs ihåg skammen när jag var typ TOLV och kissade på mig på vägen hem fr skidbacken i sälen. asså så himla långt till vår stuga och pappa ba "nej då det är bara en liten bit" och jag ba "men jag är JÄTTEKISSNÖDIG" och pappa ba "det tar bara nån minut" och jag ba "nej det gör det inte jag måste gå NU" och pappa ba "nejdå du klarar det" och så åkte vi till stugan och jag kissade på mig cirka tre meter från ytterdörren. låg på mitt rum och grinade i ungefär tre timmar efter det och vägrade äta middag. jävla pappa. vi var där med johan (jämnårig kompis) och hans pappa. fattar ni pinsamt. mamma var inte med. har aldrig saknat mamma mer än då. tycker det är snudd på barnmisshandel faktiskt.

4 kommentarer:

B sa...

Vad säger han om det här idag?

Ida sa...

Jag vill minnas att jag "passade på" att kissa lite medan det ändå rann vatten från mig under förlossningen. Visste liksom inte vilket som var vilket, så det kunde kvitta. Men det kanske inte räknas? Dessutom hade man ju en tjockisbinda på sig. Det är ju det dära FörstVarmtSenKallt som är det traumatiska. Vill jag minnas.

Haha, förresten. Jag har en tendens att gärna stämma in i kiss- och bajsinlägg. Och förlossningar.

emster sa...

b: vet inte. jag kom själv på det igår kväll. hade förträngt.

ida: hehe. bajs är kul!

Limpy sa...

Varför satte du dig inte bara och kissade i snön?