torsdag 13 januari 2011

ett litet hej från en söt tjej (jag alltså)

Hej bloggy! vet att jag har varit hemskt dålig på inlägg idag men jag är så uppspelt att jag inte kan koncentrera mig. Imorgon ska jag få ett mail och sen ska jag anmäla mig till en kurs och inte förrän jag är anmäld till den där kursen kan jag lugna ner mig och kanske köra lite blogging.

dagens tanke: konstigt att verka stavas med e medan värka stavas med ä. tycker nog att värka också borde stava med e. så säger vi i alla fall i sthlm. och det är vi i sthlm som bestämmer!

6 kommentarer:

Anonym sa...

precis, bestämmer över hela svenska språket. hoppas du kommer in på kurs. grr friskis. vad gör vi?

emster sa...

men jävla friskis. ska vi hänga i gymmet ist då? typ lalla lite på cross trainer etc?

Anonym sa...

jaa det tycker jag verkar lättare, sitta och spänna oss och så. perfa. dag? onsdag?

emster sa...

ska kolla m make. återkommer inom en snar framtid!

Olga sa...

samt lätt och lett (som i person fr Lettland), t.ex.

emster sa...

ja precis!