tisdag 11 januari 2011

ny "all time low" på bloggen

har kanske bloggat om detta förut men jag TYCKER VERKLIGEN att det är så himla äckligt att va bajsnödig. det är min värsta tanke att det finns bajskorvar precis där innanför. kan inte komma på ngt vidrigare än att behöva vara bajsnödig och gå runt med korvarna där inne. kommer ALDRIG förstå såna som ba "jag kan inte bajsa på jobbet/hos vän/valfritt ställe som ej är hemma utan går och håller sig. Jag kanske är pryd men: USCH.

min man kommer att läsa det här och komma hem och ba "really? var du tvungen att blogga det där?" för han är jättejättepryd och när jag var nyförlöst och ville dela med mig av att jag precis upptäckt hur skönt och befriande det är att kissa i duschen (man SKA kissa i duschen som nyförlöst) så tvingade han mig att inte göra det! han sa att det var en ny "all time low" på bloggen.

9 kommentarer:

Play as if there's no tomorrow sa...

Varför ska man kissa i duschen? Mvh aldrig förlöst

emster sa...

för att det svider att kissa och för att man typ knappt kan torka sig. skönare i duschen...

Underlandet sa...

Jag kissar alltid i duschen på morgonen. För att spara vatten, jag ska ju ändå duscha och då sparar jag en hel spolning. 365 spolningar om året. Mitt strå till stacken, osv.

Ida sa...

Haha, jag älskade att dela med mig av min kropps händelser som nyförlöst till min sambo. Vi gjorde ju barnet tillsammans, hallå?
"Jag har bajsat nu för första gången efter förlossningen, jippi!" "Asså, det hära avslaget doftar ju inte hallon direkt." "Fan, det kliar lite i mellangården där stygnen suttit."
Han ba': But whyy?

mikebike sa...

Hahaha fan, jag håller med. pallar inte att gå runt och hålla mig heller. Måste fråga J och hon pissade i duschen efter. Det hrä var helt nytt för mig, men verkar rimligt.

Play as if there's no tomorrow sa...

Ja det verkar verkligen rimligt!

emster sa...

alltså barnmorskan sa att jag skulle försöka att kissa i duschen så ofta som möjligt för att det var renare. det var precis när det var ett öppet sår och när det blödde. så kanske i två tre veckor.

Mirijam sa...

Jag älskar den här bloggen men skulle älska den cirka 183 procent mer om du blev oanonym!

emster sa...

det är ju en väldig fördel. finns fördelar och nackdelar m båda två sätten. hm