torsdag 27 januari 2011

doktor susanna

mmm är kär i doktor susanna. hon va jättebra och tog mig på allvar och sa att allt är bra med mig! är så lycklig. doktor susanna tror att jag har en liten sträckning på en muskel vid revbenet eller att jag blivit öm för att jag hade riktig behå på mig när jag träffade Linn och fick Charlotte Pirellituttar som svämmade över i den riktiga behån. Doktor Susanna säger att jag inte får klämma ngt mer, högst en gång i veckan. exempelvis måndagkvällar (obs, endast förslag fr dr susanna). har det inte gått över om tre veckor ska jag ringa igen och boka en ny tid. Allt känns så himla bra nu. Är inte alls rädd för att dö längre. Till och med magen verkar bättre så jag vågar äta lunch. Ska äta thai. Kyckling med grönsaker och ingefära från Bee's. WIN!

6 kommentarer:

Underlandet sa...

Gillar!

emster sa...

Eller hur!

Felicitas sa...

Fetegillar!

emster sa...

oh, jag hör det på skaunska. härligt.

Killmamman sa...

hon var nyexad, eller hur? :)

emster sa...

jag tror det! hon var iaf ung och kändes mkt bra!