söndag 30 januari 2011

bekännelse

bloggen. nu ska jag blogga om sådant som gör att ni kommer att tro att jag är galenpanna. jäl rullar alltid m ögonen när jag tar upp de här sakerna och säger så här "visst. nämen visst. det är säkert så" men jag ser ju på honom att han pratar tvärtomspråket och att han egentligen tycker att jag är knäppkola.

bloggen, det bor ETT SPÖKE i vår lägenhet. jag gissar att det är en kvinna. jag har hört hur ngn GÅR OMKRING fast det är mitt i natten och en natt vaknade jag av att det kändes som att ngn var i rummet! Alltså: !!!

jag är säker. det är ett spöke. Förtydligar känsla: !!!

en annan sak som kan verka konstig men som också säkert är helt sann är att jag nog börjar bli elallergiker eller internetallergiker. har börjat må illa varje ggn jag bloggar. blir typ åksjuk/svettig. kanske inte lika spännande. men ändå!

nu ska jag kolla film. en tysk. hej då.

7 kommentarer:

Linn sa...

inte så men jag skiter i hur elallergisk du är. Du slutar inte blogga kvinna!

inte skyldig sa...

Jag håller med Linn.

Anonym sa...

shit läskigt m spöken. här också. gamla hus har samlat på sig mycket spöken. man får bara ta det. del av livet etc.

och NEJ, du slutar inte blogga. man tar kanske en bloggpaus på sin höjd.

Fredrik - ordflod.axnet.nu sa...

Du kanske kan få spöket att ta diktamen så du själv slipper sitta vid datorn?

Bolls sa...

Jag tycker Fredrik är rolig.

Linn sa...

Alltså Emster, jag trodde vi var överens här om att din "elallergi" inte skulle påverka bloggningen. Sakny ju.

Familjen Sundberg sa...

Det kan även vara så att du har fått sämre syn. Då kan man plötsligt börja må illa framför skärmar som man måste anstränga sig vid.