måndag 21 juli 2008

Boknörd

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick 47%. Förstår om du inte vill lyssna på mina boktips, men jag är ju trots allt med i en bokklubb som jag även tog initiativet till att starta, och jag hoppas att det kan kompensera något...
Obligatorisk läsning för alla, inte bara kvinnor är;
Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
Nummer två. Inte obligatorisk men relativt intressant och självklart ofta upprörande;
Överklass av Susanna Popova.
Puss på dig

Felicitas sa...

Hahaha! Du är ju bara så underbar!! :D Pöss!

emster sa...

Bolls: lovar dyrt och heligt att läsa det du predikar!!! borde även vara med i bokklubben men pga av svårigheter med auktoriteter och att ta order så vet vi ju att jag bara skolkar ändå och läser annat. fast de där böckerna ska jag läsa.

promise!!
puss på dig med.

Felicitas: jo, underbar, briljant, söt, gullig... ;-)

tillbakakaka som det heter! puss puss