måndag 11 augusti 2008

Syo sökes

Går från jobbet strax efter fem. Tränar med kollegan Nita. Sjukt jobbigt. Jag svettas så mycket att det rinner in i ögat och svider. Luktar konstigt också. Som om alkoholen från helgen sipprar ut genom porerna. Nita blir helt vimsig, måste sätta sig ner med huvudet mellan benen. Hon trodde att hon skulle spy berättar hon efteråt. Vi är helt rödflammiga och blöta. Gud så fräscht.

Pratar med Felicitas på vägen hem. Vi skulle göra en grej i helgen men det blir inte så nu. Inga pengar och en massa annat som inte går att tacka nej till. Som att bästisen Katie från Australien mejlade och vill komma och hälsa på i september.

Josefsson igen på tv. Kan inte låta bli att kolla. Fast jag vet att jag bara blir arg...

Jag blir så arg! Fy fan alltså. Han Janne Josefsson borde inte få göra tv. Det är inte bra för mig. Jävla alla dumma! Komma här och lura finfina arbetare. Jag hulkar. Gråter som ett barn. En socialdemokratisk regering som inte gynnar de sina. Fackföreningar som sviker sina medlemmar. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ska jag bli politiker eller journalist när jag blir stor? För det här går inte. Röda eller blå, samma skit. De är alla puckon. Klarar inte av puckon. Allergisk mot puckon! PUCKON!

Jag sa ju att Sverige inte skulle ta en enda medalj. Det var ju en bra taktik. Så... nu tar vi inga fler.

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Det är väl dumt att klaga på att man har många vänner och får inbjudningar både från höger och vänster... Men jag förstår helt klart problemet!! :P Trist som fasen. Ska vi skapa en roa-oss-kungligt(haha! - där tänkte jag en gång extra!!)-men-för-inga-pengar-alls-klubb?!

Pöss!

emster sa...

Ja! klubb it is!