tisdag 12 augusti 2008

Jiiiiiiihde!

A skriver på sin Le blogg om Jihde. Jihdes frisyr är tydligen historia. Inte snygg längre. Det ska vara fjortis-halvlångt-blont-vågigt-lite-ostyrigt-sexigt.

Reflektion.
Du A, du verkar ju vara en kille reko va. Men matchen, hallå ska du vara med i den? Det var länge länge sen Jihde var snygg. Har han någonsin varit det undrar jag?

Om jag var tvungen att ligga med Jihde. Alltså jag vet inte men det kanske hade varit det största straffet ever. Jag ligger nog hellre med kungen. Eller nej usch. Det är dött lopp. Jihde och kungen. Samma liga. Det är typ Jan Guillouklass på det. Topp tre värsta liggen ever.

Skulle kanske faktiskt hellre ta lite lite bajs i munnen. Det går att tvätta bort. Skammen efter att ha legat med Jihde får du leva med för evigt. Amen.

17 kommentarer:

Felicitas sa...

Haha! Du är så jävla underbar! :D

emster sa...

Thank you baby. Dume... :-)

Ninde sa...

Ha,ha jasså en variant på den gamla.."om du hypotetiskt skulle vara tvungen att ligga med en av de här tre, vem skulle du välja?" Den var ett tag sen tjejgänget körde.. :D

A. sa...

Hmm... att en liten kommentar om Jihdes frilla skulle få dig så på tårna :-)

Men lovar, jag ska släppa hörnflaggan och vara med i matchen. Eller jag ska göra mitt bästa. :-)

Vid en ålder av 31 och 352 dagar så har jag insett att alla inte ska ha en sån frilla. Till exempel ska jag. Eller Jihde. Därav att jag inte har det ;-)

Men när du hackar på Kungen. Nja, det gillar jag verkligen inte. Och jag (som kille) skulle nog överväga att ligga med Kungen hellre än att äta bajs. Han är ju trots allt Kungen... ;-)

emster sa...

Ninde: Den är alltid kul att köra, eller hur?!?

A: Välkommen in i matchen. Helt rätt beslut och jag måste tillägga att INGEN passar i Jihdefrilla...

Kungen, jaa, jag brukar få hugg för att jag inte gillar honom. Men ärligt talat, vill du verkligen ligga med någon som är så stel, ful och tråkig? Dom dessutom antagligen inte kan få en enda plupp i ett parti TP?

emster sa...

...SOM dessutom ska det stå... :-)

A. sa...

Jihde påhoppen har jag inget emot men Kungen hugger lite i hjärtat ;)

Men du har nog rätt. Så många pluppar får han nog inte ;-)

emster sa...

Näe, blir nog inte så många pluppar. hehe.

och du, jag ska försöka tagga ner gällande kungen... :-)

A. sa...

Haha, det låter bra för jag har tom med Kungen på listan över de personer jag helst skulle vilja hänga en dag med :-)

Ninde sa...

Ha,ha ja det är en klassiker.
Fast jag tycker att kungen är helt okej. Som kung. Men till skillnad från vissa här gillar jag kungen för att jag tycker han gör ett okej jobb. Inte för att jag på något sätt skulle vilja ligga med honom..:D

emster sa...

A: du verkar verkligen ha en liten crush på kungen. Märkligt.

Person att hänga med en dag. Svårt det där. Jag skulle vilja hänga med Åke Green en dag. Puckla på honom lite...

emster sa...

Ninde: Om du fick välja mellan Kungen, Sune Mangs och Sven Melander då. Vem skulle du välja?

Man ska aldrig säga aldrig liksom...

Ninde sa...

emster:Det var inga snälla saker du gav som alternativ, gereatrik är inte riktigt min grej ju..hm..

Att bara "hänga med" utan tvivel kungen. Inget fel på honom. Men han är liksom lite som kompisars pappor. Man vill aldrig i livet tänka på dem som annat än snälla, lyckligt gifta familjefäder.

Sven Melander? Mannen som gav oss "Trollet Rulle"? Knappast.

Sune Mangs säger mig inte så mycket. Mer än att han verkar vara ordentligt död. Så om du inte hade tänkte sätta på mig en ögonbindel och tidsmaskina mig tillbaks till mitten av 50 talet faller han också bort...

I det sällskapet skulle Jihde ro hem det om han inte hade haft familj. Med solbränna. Och ny klippning. Och förutsatt att han är supertrevlig och reseledarannekdotig privat (vilket jag inte har den blekaste aaning om).

Så. Din tur..Samma snubbar. Bajs is not an option. Jihde is. Du måste motivera.. ;)

emster sa...

Hjälp! Fy vad du är taskig.

Kungen, jag har ju sagt att jag ska tagga ner mot honom, men ligga. Vet inte alltså. Kungen är född typ tre dagar före min Papi. Känns helt klart skumt...

Sune Mangs, jo visst död, men framförallt... inte så sexig. Generous är ordet du brukar använda :-) Så nej tack.

Sven Melander skulle innebära men för livet. Så det går bort.

Men Jihde. Om han bara håller käften kanske. Och om jag blundar hårt. Men kravet är att ingen av oss ska njuta. Då tar jag Jihde.

Ninde sa...

What you give is what you get, hah! Snyggt svar iaf. "Om han håller käften kanske" moha ha ha ;)

Men du, "kravet är att ingen av oss ska njuta". Hm. Är det bara jag som ser un petit problem med det? :D

A. sa...

En liten crush på Kungen har jag nog. Men vill helst inte ligga med honom. Dricka lite drinkar kanske...

emster sa...

Ninde: Jo litet prob blir det kanske. Usch, jag mår lite illa av att bara tänka på det.

A: erkänn då, lite sugen är du. I alla fall efter de där drinkarna ;-)