fredag 29 augusti 2008

Konferens

På konferens.

Folk blir fulla.

Jag, inte så jättemycket (nya livet ni vet).

Töntsäljare från landet frågar om det verkligen är så att jag har en pojkvän.
(Tönstäljare från landet dräggfull.)

Ja det har jag. (!!)

Töntsäljare från landet ignorerar denna värdefulla information.
Töntsäljare från landet stöter. Eller jag tror att det är det han gör i alla fall.

Det hela är mycket obehagligt.

Jag slingrar mig. Sorry, måste hitta en kompis. Hej hej! Ha det så bra...

Jag önskar att jag hade sagt: Du gör bort dig. Du är gammal. Du är ful. Du luktar ägg. Du är inte min typ. DO NOT EVER TRY TO TOUCH! Gå och lägg dig. Tönt.

3 kommentarer:

A. sa...

Hade du sagt att han luktade ägg hade jag skrattat ihjäl mig. Så skulle jag vilja bli avspisad nästa gång jag försöker något liknande på krogen. :-)

"Ursäkta A, du är inte min typ och jag tycker du luktar ägg."

Tror jag skulle gå hem direkt om jag fick höra det och aldrig komma ut igen.

Felicitas sa...

Jag är snarare förvånad att du inte sade att han luktade ägg! ;D Bitch-Emisch! Hihihi! Fast han var kanske din chef eller nåt? ;)

emster sa...

A: hehe, kanske får börja med ägg-avspisning i framtiden :-)

Felicitas: Han var inte chef men jag är inte bitch. jag är snäll...